Lyst på en Cola?

Nei takk, ikke jeg heller.

Jeg og Cola er ferdig snakka, i likhet med store deler av dens gamle publikum. Er ikke Cola- drikking like flaut som å fyre opp en sigg i jobblunsjen?


Noe galt med dette bildet. 
Om Stassi skal ha sine produktplasseringskroner bør vel de komme fra en hvitvinsprodusent?

Nå skal det sies at Lagerfeld har stått fram som en diet Cola- konsument. OK, så lenge det ikke synes at du drikker syndefloden. Sånn sett er han en lite representativ kandidat. Ekstrakilo og gusten hud er ikke på dagsorden der i gården. Designerens ytre er faktisk så intakt at han fikk en forespørsel om å stille sitt DNA til forskningsmessige formål, noe han avslo kontant.

MEN, når Cola går fra å være den selvskrevne tørsteslukkeren til å bli stemplet som en helsefelle, kommer det også med et statusskifte på kjøpet som kan utnyttes kommersielt. Når massebegjæret skifter retning er det også utmerket timing til å reintrodusere et produkt i en ny drakt.


Jo, Cola er tilbake - ikke som leskedrikk, men som pynt! Det er fortsatt upopulært 
å helle innpå sukker i flytende form. Men den politisk ukorrekte symbolikken er med på å gjøre den til en kul dings du kan henge på veska. 

Marc Jacobs feirer det typisk amerikanske i sin neste sommerkolleksjon. I den bunken der finner vi selvsagt noe som minner om et plastikkbeger med Cola.


Dette er ikke første gangen Cola assosieres med Jacobs. I 2013 deltok han i en reklamekampanje. Som han sa den gang:

- Glamour og sex kan omtrent selge alt.

 


Moschino har også markert seg som en designdistributør inspirert av fast food i år. Kanskje det er slike ting du og jeg trenger for å hinte til omgivelsene at vi gir komplett f i trender og helsehysteri. Billedlig talt, i hvert fall.

Photo Cred. Vogue.com, wwd.com, Luisaviaroma.com, stassischroeder/instagram, #trend #mote #cola #coke #blogg

 

Én kommentar

London Edgard

08.12.2015 kl.22:17

He, he, heldigvis ikke fyllesyk i dag, så skåler i nype te

Skriv en ny kommentar

hits